کونته: خوشحالم که کاستا را دارم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی چلسی می گوید تیمش هیچ ملاقات آسانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس ندارد و تمامی ملاقاتها حساس و نزدیک دنبال می شوند.

کونته: خوشحالم که کاستا را دارم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ساکرنت، چلسی در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر به زمین هال سیتی رفت و پیروز شد با دو گل ویلیان و کاستا دو بر صفر حریف خود را شکست دهد و به دو هفته شکست پی در پی خود در این دوره از رقابت ها سرانجام دهد.

آنتونیو کونته، سرمربی چلسی بعد از پیروزی تیمش برابر هال سیتی در نشست خبری خود، گفت : مهم بود که گل نخوریم و دروازه مان باز نگردد. خوشبختانه به این مهم دست پیدا کردیم. هیچ ملاقات آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. این بازی نیز دشواری های خودش را داشت، اما من هم از نتیجه و هم از بازی کردن شاگردانم راضی هستم. پس از دو شکست اخیر روحیه تیم تا حد زیادی پایین آمده و مهم بود که بتوانیم به فرایند برد بازگردیم و خوشبختانه نتیجه دلخواه را نیز کسب کردیم. امروز با نگرش خوبی به زمین مسابقه رفتیم و مزد آن را نیز با کسب سه امتیاز گرفتیم. در نیمه اول کمی استرس داشتیم و مسلط نبودیم، اما رفته رفته به بازی مسلط شدیم و در نیمه دوم دو گل زدیم و می توانستیم گل های دیگری را هم به ثمر برسانیم.

آنتونیو کونته در بازی با هال سیتی در حالی که برای سومین هفته پیاپی در لیگ برتر جان تری را در اختیار نداشت، دست به یک تغییر زد و ایوانوویچ، مدافع خود را نیمکت نشین کرد و به جای او از آلونسو، خرید جدید خود در خط دفاع استفاده کرد.

سرمربی آبی پوشان لندنی در ادامه اظهارات خود، گفت : استفاده از سه مدافع می تواند برای چلسی تغییر بزرگی محسوب گردد. ما در طول هفته روی این موضوع کار زیادی کردیم و فکر می کنم اعتماد به نفس خوبی نیز پیدا نموده ایم. من در هر بازی سعی می کنم بهترین تغییرات ممکن را انتخاب کنم. از قبل چیزی را تجویز نمی کنیم و بسته به شرایط بازی، ترکیب و سیستم مورد نظرم را انتخاب می کنم. طرفداران می خواهند ما نتیجه بگیریم و ما نیز باید در زمین مسابقه بهترین عملکرد را نشان دهیم.

دیگو کاستا در ادامه فصل خوب خود در بازی با هال سیتی نیز پیروز به گلزنی شد. او غیر از ملاقات با آرسنال در هفته گذشته در بقیه بازی های این فصل نمایش خوبی از خود ارائه داده است.

سرمربی ایتالیایی چلسی در سرانجام به تمجید از این مهاجم پرداخت و ادامه داد: کاستا همواره بازیکنی است که با مسئولیت پذیری زیاد در زمین مسابقه حاضر می گردد و از این که او را در اختیار داریم، خوشحالم.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64672

به "کونته: خوشحالم که کاستا را دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: خوشحالم که کاستا را دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید