گروه نمایش پاپیون در لهستان روی صحنه می رود

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، این گروه پیش تر به جشنواره هایی در کشور ارمنستان دعوت و اجرای نمایش داشت و در جشنواره کوفار بلاروس پیروز به احراز مقام اول بازیگری و جایزه بزرگ جشنواره برای بهترین اجرا شده بود.

گروه نمایش پاپیون در لهستان روی صحنه می رود

رحیمی کارگردان این گروه گفت: مانند چند سال اخیر این نمایش با حضور بازیگران پرتوان استثنایی تمرین و آماده شده است. نمایش جایگاه ها نوشته اوژن یونسکو با بازی شنو قادری (دختری که در هنگام تولد دچار فلج مغزی شده است)، مهران قندهاری (سندروم دان) و امین جهانگیری (فلج مغزی خفیف و ناشنوا) در روز یکشنبه 15 شهریور و در آخرین روز جشنواره روی صحنه خواهد رفت.

این کارگردان یادآور شد: این گروه در هر سفر برون مرزی خود با یک شعار وارد جشنواره ها می گردد که شامل مضامین انسانی بین المللی، مبارزه با معضلات جهانی همچون تروریسم، فقر و... می گردد در سفر گروه به لهستان تصمیم گرفتیم با شعار ایران سرزمین مهر و دوستی وارد فستیوال شویم. این شعارها روی تی شرت اعضای گروه حک می گردد.

رحیمی در سرانجام یادآور شد: نمایش جایگاه ها با 18 ماه تمرین روزی 9 ساعت آماده اجرا شد و هم اکنون به جشنواره برادوی آمریکا، آینت آبنت هاوز اتریش، لیورپول کانادا، لومیتو ایتالیا و... دعوت شده است.

از آثار گروه پاپیون که آماده اجرا شده است می توان به نمایش های پزشک نازنین، آوازه خوان طاس و در انتظار گودو اشاره نمود.

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50388

به "گروه نمایش پاپیون در لهستان روی صحنه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه نمایش پاپیون در لهستان روی صحنه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید