گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن با پردازنده اگزینوس 990 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله سرگرمی، سامسونگ قرار بود گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن را با پردازنده اسنپدراگون 865 راهی بازار کند اما روز گذشته این محصول با شماره مدل SM-G780F و پردازنده اگزینوس 990 در گیک بنچ مشاهده شد.

گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن با پردازنده اگزینوس 990 در گیک بنچ دیده شد

گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن یک نسخه از محصولات سری اس 20 است که احتمالا با قیمت کمتری از پرچم داران اصلی راهی بازار می شود. در واقع این محصول را باید به نوعی پرچم دار مقرون به صرفه این سری دانست که از برخی جهات، به خصوص زیبایی، در سطح پایین تری از محصولات اصلی خانواده اس 20 قرار می گیرد.

با توجه به بنچمارکی که از این گوشی منتشر شده، محصولی را شاهد هستیم که از 8 گیگابایت رم در کنار پردازنده اگزینوس 990 بهره می برد. مدل این گوشی، SM-G780F است اما این طور که به نظر می رسد نماینده جدید سامسونگ قرار نیست تنها در یک مدل راهی بازار شود چرا که به تازگی این گوشی با شماره مدل SM-G781B، با 6 گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون 865 در گیک بنچ دیده شد.

  • تصویری از گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن منتشر شد

اطلاعات پیرامون نماینده جدید سامسونگ در حالی با سرعت در حال گسترش است که خود سامسونگ هنوز در رابطه با آن چیزی نگفته اما با استناد به منابع معتبر می توانیم بگوییم این گوشی در فصل چهارم سال جاری راهی بازار می شود. گفته می شود غول کره ای گلکسی اس 20 فن ادیشن را به نمایشگر +FHD با رفرش ریت 120 هرتز مجهز خواهد کرد که یک حفره کوچک برای تعبیه دوربین سلفی درست در مرکز و در بخش فوقانی آن قرار گرفته است.

در مورد اندازه این نمایشگر اطلاع دقیقی نداریم اما انتظار می رود چیزی بین 6.5 تا 6.7 اینچ باشد که به نسبت سری اس 20، حاشیه های بیشتری هم دارد. اینکه در ساخت بدنه این محصول از چه موادی استفاده شده در حال حاضر مشخص نیست اما گفته می شود این گوشی دارای استاندارد ضد آب IP68 بوده و بنابراین در مقابل ورود آب و گرد و غبار بسیار مقاوم است.

متأسفانه از نمای پشتی این محصول هیچ تصویری در اختیار نداریم اما گفته می شود سه دوربین در ماژولی مانند ماژول به کار رفته در محصولات کنونی سامسونگ قرار خواهند گرفت که شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت بزرگ نمایی اپتیکال 3 برابری می شوند. حال اینکه این اطلاعات چقدر درست است ، باید منتظر ماند و دید.

گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن به عنوان منبع تغذیه خود، به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که به نظر می رسد می تواند پاسخ گوی نیاز کاربران باشد. همچنین به نظر می رسد سامسونگ این محصول را در دو مدل 4G و 5G راهی بازار خواهد کرد اما اینکه آیا این دو مدل از لحاظ سخت افزاری نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود یا خیر مشخص نیست.

  • چرا سری گلکسی نوت سامسونگ دیگر ما را به وجد نمی آورد؟

منبع: GSMArena

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 105104

به "گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن با پردازنده اگزینوس 990 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن با پردازنده اگزینوس 990 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید