3 ماه حبس برای دو داور لبنانی به جرم دریافت رشوه جنسی

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: دادگاهی در سنگاپور دو داور لبنانی را به خاطر دست داشتن در تبانی مشخص نتیجه بازی یکی از تیم های باشگاهی سنگاپور به حبس محکوم کرد.

3 ماه حبس برای دو داور لبنانی به جرم دریافت رشوه جنسی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، دادگاهی در لبنان امروز (دوشنبه) مجازات دو یاری داور لبنانی که برای معین نتیجه یک بازی رشوه دریافت نموده بودند را اعلام و آنها را به سه ماه حبس محکوم کرد.

این دو یاری داور به همراه یک داور وسط، متهم به دریافت رشوه جنسی از سوی یک شهروند سنگاپوری به نام دینگ سی یانگ هستند که از آنها خواسته بود با قضاوت جانبدارانه خود نتیجه بازی تیم های تامپینس راورز سنگاپور و تیم بنگال شرقی هند را به سود نماینده کشور او رقم بزنند.

اگرچه داوران این بازی چند ساعت پیش از برگزاری این دیدار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا عوض شدند، اما تحقیقات برای پی بردن به صحت و سقم این خبر توسط مقامات فوتبال آسیا ادامه پیدا کرد تا اینکه ماه گذشته اتهامات وارده به سه داور لبنانی رسما تایید شد.

به این ترتیب علی عید و عبدالله طالب دو یاری داور این بازی که 4 آوریل توسط پلیس دستگیر شدند، به سه ماه حبس محکوم شدند. علی صباغ داور وسط این بازی هم قرار است فردا در سنگاپور محاکمه گردد. دادستانان دادگاهی که مسئولیت صدور حکم برای این پرونده را بر عهده دارند، درخواست خود مبنی بر شش ماه حبس برای علی صباغ را به قاضی دادگاه اعلام و او به عنوان متهم ردیف اول معرفی نموده اند.

به گفته این دادستانان، علی صباغ نخستین بار در ماه ژوئن سال 2012 (دقیقا یک سال پیش) در کافه ای در بیروت با دینگ سی سانگ ملاقات نموده است. دینگ سی سانگ هم به عنوان یکی دیگر از متهمان پرونده تبانی دستگیر شد که البته در حال حاضر به قید وثیقه ای 150 هزار دلاری آزاد شده و در کوشش برای اثبات بی گناهی خود است.

علی عید و عبدالله طالب ممکن است خیلی زودتر از زمان انتها مدت مجازات خود به خاطر حسن همکاری با مقامات قضایی سنگاپور آزاد شوند.

teroll.ir: مجله سرگرمی و تفریحی | مجله سفر، گردشگری و مسافرتی

huseynvahedi.ir: وبلاگ واحدی | من یک جهانگرد هستم

studiomerina.ir: استدیو مرینا، مجله خبری صنایع هنری، گردشگری، ورزشی و عملی

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37227

به "3 ماه حبس برای دو داور لبنانی به جرم دریافت رشوه جنسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 ماه حبس برای دو داور لبنانی به جرم دریافت رشوه جنسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید