شکایت اوئسکا از قدوس به فیفا؟اصلا نگران نباشید

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه اسوترشوندس می گوید باشگاه اسپانایی نمی تواند از سامان قدوس و این باشگاه به فیفا شکایت کند.

شکایت اوئسکا از قدوس به فیفا؟اصلا نگران نباشید

به گزارش خبرنگاران ،سامان قدوس برای امی ین بازی کرد و گل هم زد اما هنوز ماجرای امضایی که او به باشگاه اوئسکا داده تمام نشده است.در عین حال دانیل کیندبرخ مدیرعامل باشگاه اوسترشوندس می گوید دست باشگاه اسپانایی به هیچ جا بند نیست:باشگاه اوئسکا اخبار نادرستی را در رسانه های اسپانیایی رواج داد تا وجهه خود را در قبال عدم به دست آوردن سامان قدوس حفظ کند.آنها وقت خود را تلف می نماید و به دنبال اصلاح وجهه خود هستند.هیچ چیزی که باشگاه اوئسکا از آن صحبت می نماید درست نیست. کوشش کردیم تا با باشگاه اوئسکا تماس بگیریم و به آنها بفهمانیم که این کارها شایسته فوتبال نیست.

کیندبرخ می گوید اوئسکا به فیفا شکایت نخواهد کرد چون همه چیز معین است:در این شرایط آنها باید به فکر نجات وجهه خود باشند. هیچ نگرانی ندارم. هیچ کسی هم با ما تماسی نگرفت.تا آنجایی که درک می کنیم باشگاه اوئسکا اسپانیا هیچ چیزی برای اثبات ندارد و ما هم در باشگاه اوسترشوندس سوئد به این مساله فکر هم نمی کنیم. رفتاری که آنها با سامان قدوس کردند وحشتناک بود. فکر نمی کنم او حتی مدیر برنامه باشد. رفتارهایشان بسیار عجیب بود. بعید هم می دانیم که باشگاه اسپانیا حاضر به صحبت با ما درباره جزئیات پرونده انتقال سامان قدوس و حل وفصل آن باشد.

وی گفت: اینکه چه اتفاقی افتاد و چه کسی آن را انجام داد به طور طبیعی نبود. فکر نمی کردیم چنین چیزی را تجربه کنیم. گفته بودیم که به سامان قدوس اجازه خروج از اوسترشوندس را نمی دهیم. به باشگاه اوئسکا اسپانیا هم نامه ای فرستادیم که چه کارهایی انجام دادند اما پاسخی نگرفتیم. سامان قدوس هم 2 نامه ای برای این باشگاه فرستاد و در آنها نوشته بود از چه چیزهایی در اسپانیا خوشش آمد.

3-270

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1628

به "شکایت اوئسکا از قدوس به فیفا؟اصلا نگران نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت اوئسکا از قدوس به فیفا؟اصلا نگران نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید