کشتی فرنگی

2 عکس بسیار ناراحت کننده از محمدرضا گرایی

خبرنگاران: در وزن 67 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا، محمدرضا گرایی، بخت اول کسب مدال طلا در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به با نتجیه 9 بر صفرامانتور اسماعیل اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

25 شهریور 1401

همه مسابقات کشتی طبق برنامه انجام می گردد؛ فقط یک تورنمنت در ابهام

با وجود تغییرات اجرا شده در رأس فدراسیون کشتی، به نظر می رسد مسابقات سال جاری طبق برنامه پیش خواهد رفت و تنها برگزاری یکی از تورنمنت ها در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

28 اردیبهشت 1401

محسن نژاد به مدال برنز دست یافت

به گزارش خبرنگاران، در دیدار رده بندی وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی زیر 23 سال دنیا که در بخارست رومانی در جریان است، مهدی محسن نژاد با غلبه بر حریف برنز گرفت.

28 اردیبهشت 1401

علیزاده: امیدوارم تکلیف کشتی زودتر تعیین گردد، حضور در جام رومانی را از دست دادیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان گفت: بعد از لغو جام یادگار امام می خواستیم در یک تورنمنت بین المللی شرکت کنیم که این موضوع با جابه جایی های فدراسیون همزمان شد و حضور در جام رومانی را از دست دادیم.

28 اردیبهشت 1401

قهرمانی فرنگی کاران جوان ایران با کسب 7 مدال رنگارنگ

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی بزرگسالان، جام لوبومیر ایوانوویچ گادزا در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار گردید و در سرانجام تیم منتخب جوانان ایران با 2 مدال طلای وحید دادخواه در وزن 97 کیلوگرم، علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم، 2 مدال...

27 اردیبهشت 1401

فرنگی کاران ایران با سه پیروزی و دو شکست استارت زدند

به گزارش خبرنگاران، در نخستین روز از رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال (امیدها) قهرمانی دنیا که امروز با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در شهر بوداپست مجارستان شروع شد، نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.

17 اردیبهشت 1401

خبرنگاران از شباهت یحیی به برانکو تا اعلام جدایی آقای ستاره

تهران- خبرنگاران- در بیستمین روز از فروردین ماه سال 1400 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

17 اردیبهشت 1401

افزایش چشمگیر کشتی گیر در کردستان پس از موفقیت های ملی، خیرآبادی: بدون انتخابی انگیزه نمی ماند

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی و رییس فعلی هیات کشتی کردستان، از افزایش چشمگیر حضور نوجوانان و جوانان در باشگاه های کشتی این استان، پس از موفقیت تیم ملی در مسابقات جهانی اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

پیروزی رعد پدافند نوشهر و هیأت کشتی سیرجان برابر حریفان

به گزارش خبرنگاران، دومین دیدار هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در گروه الف ظهر امروز در شهر قم برگزار شد که طی آن تیم هیأت کشتی سیرجان با نتیجه 8 بر 2 مقابل میزبان خود شهدای مدافع حرم قم به پیروزی دست یافت.

17 اردیبهشت 1401

برنامه تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جهانی تعیین شد

تهران (پانا) - اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت های جهانی صربستان روزهای 27 مهر تا 7 آبان ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (620)