این خروج جواب می دهد؟، همه در انتظار حاتمی کیا نشسته اند!

به گزارش مجله سرگرمی، اکران عمومی در سامانه پخش آنلاین آنهم توسط فیلمی که قطعا در سینماها جوابگوی مخاطب و سینمادار خواهد بود، یک اتفاق تازه و شاید هیجان انگیز برای مخاطب و کلیت سینمای ایران است.

این خروج جواب می دهد؟، همه در انتظار حاتمی کیا نشسته اند!

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، اکران آنلاین و خانگی فیلم سینمایی خروج درحالی از دو روز دیگر کلید می خورد که عمده صاحبان فیلم و نیز سینماداران در انتظار نشسته اند تا اولین تجربه سینمای ایران در این حوزه را به تماشا بنشینند.

اکران سینمای ایران بهترین زمان گیشه که نوروز است را از دست داده و با شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا فعلا هم نمی توان امید چندانی به اکران عمومی روزهای بعدی داشت.

از یک طرف مشخص نیست تا چه زمانی سالن های سینمایی همچنان بسته خواهند ماند و از سوی دیگر حتی در صورت آغاز به کار، مدتی طول خواهد کشید که مخاطب برای حضور در چنین فضایی آمادگی ذهنی داشته باشد.

اکران عمومی در سامانه پخش آنلاین آنهم توسط فیلمی که قطعا در سینماها جوابگوی مخاطب و سینمادار خواهد بود، یک اتفاق تازه و شاید هیجان انگیز برای مخاطب و کلیت سینمای ایران است. این طرح در چند روز اخیر و پس از خبر اکران اینترنتی خروج حاتمی کیا محل تضارب آراء شده است.

در مجموع بسیاری از این ماجرا استقبال کرده اند؛ از این حیث که این تصمیم جدید بتواند باری از اکران عمومی به زمین بگذارد و حتی در صورت استقبال بویژه بخش خصوصی گرایش جدی تری به این عرصه نیز خواهد داشت.

این رویداد با فیلمی خاص و کارگردانی خاص تر رخ می دهد که به خودی خود می تواند تبلیغ ایده آلی نیز برای اکران آنلاین سینما باشد تا در صورت موفقیت، دیگران هم جرأت اکران فیلمشان را در پخش خانگی پیدا کنند.

لازم به یادآوری است؛ فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن حضور مردم در خانه هااز یکشنبه، 24 فروردین به صورت آنلاین و با پرداخت 12 هزار تومان به مدت 24 ساعت در سرویس های وی اودی قابل تماشاست.

انتهای پیام /4143/

اکسپرس بلاگ: اکسپرس بلاگ | بهترین نرم افزار مدیریت محتوا با بالاترین سرعت و راحتترین کاربری

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 83109

به "این خروج جواب می دهد؟، همه در انتظار حاتمی کیا نشسته اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خروج جواب می دهد؟، همه در انتظار حاتمی کیا نشسته اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید