بازی کننده های Apex Legends در یک هفته به 25 میلیون نفر رسید

به گزارش مجله سرگرمی، استودیوی بازی سازی ریسپاون از موفقیت بزرگ بازی جدیدشان خبر داده است. طبق خبری که این استودیو دیروز اعلام نمود، تعداد بازی کننده های تنها یک هفته پس از عرضه آن، به 25 میلیون نفر رسیده است.

بازی کننده های Apex Legends در یک هفته به 25 میلیون نفر رسید

به نظر می رسد موفقیت و رشد بازی Apex Legends باز هم ادامه پیدا کند. تنها سه روز از عرضه بازی گذشته بود که استودیوی ریسپاون گزارش داد که تعداد بازی نماینده های Apex Legends از 10 میلیون نفر بیشتر شده است. یک هفته از عرضه بازی گذشته است و می بینیم که این رقم حتی به 25 میلیون نفر افزایش پیدا نموده.

مدیر عامل استودیوی ریسپاون یعنی وینسنت زمپلا (Vincent Zampella) هم چنین در توییتر خود اظهار داشت که تعداد بازی نماینده های همزمان Apex Legends در آخر هفته از 2 میلیون نفر بیشتر شده بود.

بازی Apex Legends رایگان است و هم روی کامپیوتر و هم روی کنسول ها عرضه شده و قرار نیست این بازی را با فروش دیگر بازی ها مقایسه کنیم، ولی بد نیست مقایسه ای کوچک با فورت نایت داشته باشیم. بدون شک فورت نایت در حال حاضر رقیب اصلی Apex Legends است؛ هر دو بازی رایگان هستند و در سبک بتل رویال ساخته شده اند. در مقایسه با فورت نایت، بازی Apex Legends عملکردی بسیار بهتر در هفته اول عرضه خود داشته است.

بازی فورت نایت چهار ماه پس از عرضه بود که طبق آمار رسمی اعلام شده از سوی اپیک گیمز، توانست 45 میلیون نفر بازی نماینده پیدا کند؛ طوری که به سادگی می توانیم سرعت بسیار بالاتر رشد Apex Legends را ببینیم.

از زمان عرضه فورت نایت، یعنی اواخر تابستان سال جاری، تعداد بازی نماینده های آن به 200 میلیون نفر رسیده است. البته فورت نایت روی دو سیستم عامل iOS و اندروید هم عرضه شده است و تمام پلتفرم ها با یکدیگر همخوانی دارند و می توانند با هم بازی نمایند. استودیوی ریسپاون فعلا برنامه ای برای افزودن قابلیت کراس-پلتفرم به بازی ندارد و بازی هم هرگز قرار نیست به موبایل بیاید، در نتیجه انتظار آمار و ارقام فورت نایت را از Apex Legends نداریم.

منبع: The Verge

8sharj.ir: تور رم: گردش در اروپای باستانی

parisro.ir: تور پاریس: دیدار از زیباترین شهر اروپا و کشور فرانسه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12552

به "بازی کننده های Apex Legends در یک هفته به 25 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کننده های Apex Legends در یک هفته به 25 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید