لومیا 950 ایکس ال با نسخه جدید ویندوز فون عرضه می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تلفن همراه جدید لومیا با نسخه جدید ویندروز فون به مشتریان عرضه خواهد شد.

لومیا 950 ایکس ال با نسخه جدید ویندوز فون عرضه می گردد

به گزارش خبرنگار ، مایکروسافت به تازگی خاطرنشان کرد دیگر به پشتیبانی فنی و اقتصادی از ویندوز فون ادامه نخواهد داد و علت اصلی این قطع پشتیبانی را کاهش قابل توجه کابران ویندوز فون دانست.

کارشناسان فناوری عدم حمایت مایکروسافت از ویندوز فون را منجر به سقوط سهام این نرم افزار می دانند. این قطع همکاری در حالی صورت می گیرد که قرار است به زودی نسخه جدید ویندوز فون با نام Windows 10 ARM عرضه گردد. هواداران ویندوز فون در حال حاضر با سردرگمی از خود می پرسند، چه زمانی قرار است ویندوز فون جدید عرضه گردد؟!

با وجود خروج رسمی مایکروسافت از پروژه ویندوز فون، تلفن همراه هوشمند جدید این غول فناوری با نام Lumia 950 XL قرار است با جدیدترین نسخه ویندوز 10 مخصوص تلفن همراه ارائه گردد. مایکروسافت مدعی است گوشی پرچمدار جدید این شرکت آن چنان از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری قوی است که هرگونه بازی با هر گرافیکی را اجرا می نماید.

به نظر می رسد Lumia 950 XL علاوه بر داشتن قابلیت های یک گوشی هوشمند قدرتمند می تواند به عنوان رایانه ای جیبی نیز مورد استفاده قرار گیرد و بسیاری از احتیاج های کاربران تلفن همراه و حتی رایانه را رفع سازد. عملکرد دوگانه مایکروسافت در حمایت و عدم حمایت از ویندوز فون ممکن است صدمات جبران ناپذیری را در استقبال مناسب از گوشی جدید لومیا وارد کند.

با وجود سیستم عامل های قدرتمندی، چون اندروید و IOS که به طور گسترده ای تقریبا در تمامی تلفن های همراه هوشمند وجود دارد ویندوز فون کار بسیار سختی را در جلب نظر مشتریان گوشی های هوشمند در سراسر دنیا پیش روی خود داشته و دارد، ولی نباید این موضوع را نیز از یاد برد که این سیستم عامل تلفن همراه نیز هواداران خاص خود را دارد و از محبوبیت پایینی برخوردار نیست.

لومیا هم اکنون در ایالات متحده آمریکا با قیمت 399 دلار به فروش می رسد.

سهند بلاگ: سهند بلاگ: با سهند بلاگ از وبسایت و وبلاگ رایگان بهره ببرید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11017

به "لومیا 950 ایکس ال با نسخه جدید ویندوز فون عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لومیا 950 ایکس ال با نسخه جدید ویندوز فون عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید