جریمه ای عجیب برای انتخابی تیم ملی ژیمناستیک دختران!

به گزارش مجله سرگرمی، فدراسیون ژیمناستیک به ازای هر دختر ژیمناستی که نتوانند حدنصاب را در تست انتخابی ثبت کند، جریمه 300 هزار تومانی در نظر گرفته است.

جریمه ای عجیب برای انتخابی تیم ملی ژیمناستیک دختران!

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون ژیمناستیک اخیرا در نامه ای به هیات های استانی اعلام نموده که تست ورود به اردوی تیم ملی هنری بانوان در 15 آذر 97 و در حضور خانم نلی کیم نایب رییس فدراسیون جهانی ژیمناستیک در ایران برگزار حواهد شد. طبق اعلام قرار است فدراسیون ژیمناستیک این تست ورودی را برای دخترانی که به دلایلی از مسابقات قهرمانی کشور بازمانده اند برگزار کند.

شرایط شرکت کنندگان برای انجام این تست به این توضیح یادآور شده است:

1- متولدین 2003 و بزرگتر

2- به همراه داشتن اصل شناسنامه و کپی

3- داشتن معرفی نامه از هیات استان

4- امکان کسب حداقل امتیاز 36 در مجموع چهار وسیله

5- ورود به خوابگاه 14/9/97 و خروج 16/9/97

6- هزینه های ایاب ذهاب و تغذیه شرکت کنندگان به عهده خود ایشان و خوابگاه رایگان است.

7- گفتنی است چنانچه نسبت به اعزام افراد زیر حد نصاب امتیاز اعلام شده اقدام شود و فرد در جریان مسابقه موفق به کسب حداقل امتیاز فوق نشود مشمول جریمه 3.000.000 ریالی به ازای هر نفر می شود.

نکته قابل توجه در شرایط مذکور جریمه 300 هزار تومانی است که در صورت ثبت نشدن حدنصاب بعد از تست انتخابی باید به فدراسیون پرداخت شود. هرچند که قرار دادن حدنصاب از هجوم ورزشکاران زیاد در تست انتخابی تیم ملی جلوگیری می نماید اما قرار دادن جریمه برای ورزشکاران ناموفق عجیب به نظر می رسد.

معمولا این اتفاق بسیار رخ می دهد که برخی از ورزشکاران با تجربه هم در حین تمرین بهترین عملنمودها را دارند اما در حین مسابقه بدترین رکورد را بر جای می گذارند و این جریمه ممکن است اجحافی در حق آنان باشد.

تعیین نیست هدف فدراسیون ژیمناستیک از اعمال این گونه جریمه ها چیست؟ آن هم در رشته ای که دختران آن، سال های سال به جز مسابقات کشوری در هیچ رویدادی حضور نداشته اند.

منیژا پازوکیان، نایب رییس بانوان فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به خبرنگاران درباره چرایی اخذ چنین جریمه هایی گفت: من با خبرنگاران صحبت نمی کنم!

اردوی تیم ملی دختران ژیمناستیک به مدت 10 روز با حضور 10 ژیمناست برگزار گردید. طبق اعلام فدراسیون ژیمناستیک این اردوها جهت آمادگی ژیمناست ها برای حضور در مسابقات بین المللی اسلامی - آسیایی برگزار گردیده که مقرر است در دهه فجر برگزار شود.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6341

به "جریمه ای عجیب برای انتخابی تیم ملی ژیمناستیک دختران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه ای عجیب برای انتخابی تیم ملی ژیمناستیک دختران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید