دست کیخا به سهمیه المپیک نرسید

به گزارش مجله سرگرمی، ملی پوش ژیمناستیک ایران پیروز به کسب سهمیه المپیک در رقابت های جام جهانی نشد

دست کیخا به سهمیه المپیک نرسید

به گزارش خبرنگاران، هشتمین و آخرین مرحله رقابت های جام جهانی ژیمناستیک طی روزهای گذشته به میزبانی شهر دوحه در قطر برگزار گردید تا تکلیف سهمیه های به جامانده برای حضور در المپیک 2020 توکیو تعیین گردد.

در این رقابت ها سعیدرضا کیخا به همراه دو ملی پوش دیگر از کشورمان هم حضور داشتند که کیخا به مقام قهرمانی در وسیله خرک حلقه دست یافت و بسیار امیدوار بود تا به سهمیه المپیک هم دست یابد.

قهرمانی کیخا در روز آدینه رقم خورد و فدراسیون ژیمناستیک هم بیان کرد که تکلیف سهمیه المپیک این ورزشکار روز شنبه تعیین خواهد شد. روز شنبه به سرانجام رسید، اما خبری از سوی فدراسیون در این باره منتشر نشد. با این وجود یک رسانه خارجی سهمیه های توزیع شده را معرفی کرد.

براساس اعلام سایت intlgymnast تعداد شش ورزشکار در بخش مردان و چهار ورزشکار در بخش بانوان پیروز شدند به سهمیه المپیک برسند که در بین آنها نام سعیدرضا کیخا دیده نمی گردد. البته این سایت اعلام نموده که فدراسیون جهانی ژیمناستیک هنوز رسماً اسامی نفرات المپیکی را تعیین ننموده است، اما این اسامی در سایت های دیگر هم دیده می گردد.

در وسیله خرک حلقه کوهِی کامِیاما از ژاپن سهمیه المپیک را به خود اختصاص داده می گردد.

پس از انتشار این اسامی، شنیده شده است که برای حضور کیخا در المپیک درخواست وایلدکارت شده است. به همین علت باید منتظر بمانیم تا ببینیم که پاسخ این درخواست چه خواهد بود.

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 149542

به "دست کیخا به سهمیه المپیک نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست کیخا به سهمیه المپیک نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید