12 تمرین برای پیشگیری و درمان زانو درد

به گزارش مجله سرگرمی، با انجام 12 تمرین تقویتی می توانید از آسیب زانوی خود پیشگیری نموده و یا با صلاحدید متخصص در راستای درمان زانو درد خود اقدام کنید.

12 تمرین برای پیشگیری و درمان زانو درد

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، با انجام 12 تمرین تقویتی می توانید از آسیب زانوی خود پیشگیری نموده و یا با صلاحدید متخصص در راستای درمان زانو درد خود اقدام کنید .

به گزارش ایسنا، زانو بزرگترین مفصل است و آسیب های آن در زندگی روزانه اعم از (بالا و پایین رفتن از پله، دو زانو و چهار زانو نشستن)، کار (چمباتمه زدن در حین کشاورزی، تعمیر کاری خودرو) و ورزش (افتادن روی زانوی خم و پیچ خوردن) بسیار شایع است .

در ادامه 12 تمرین ساده که در شرایط مختلف قابل انجام است را توضیح داده ایم که البته پیشنهاد می گردد در صورت بروز هرگونه علامتی ناشی از عملکرد نامناسب این مفصل مانند عدم توانایی تحمل وزن روی اندام، درد، تورم، محدودیت حرکتی و...نخست با متخصصان این حوزه مشورت نموده و در کنار اقدام درمانی مناسب، از اثرات سودمند این تمرینات برای بهبودی سریع تر استفاده کنید .

در مورد تمرینات تقویتی زانو نیز باید اعلام نمود که این تمرینات را سه بار در روز و هربار با 10 تکرار انجام دهید و هر تکرار را 10 ثانیه نگه دارید و در صورت امکان تمرینات را برای هر دو زانو مدنظر قرار دهید .

برای مشاهده 12 تمرین برای پیشگیری و درمان زانو درد اینجا کلیک کنید .

منبع:ایسنا

پرنده پارسی: پرنده پارسی: آخرین اخبار و مقالات خبری و تحلیلی

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54666

به "12 تمرین برای پیشگیری و درمان زانو درد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 تمرین برای پیشگیری و درمان زانو درد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید