شروع به کار بیمارستان صحرایی روسیه در پایتخت لبنان

به گزارش مجله سرگرمی، بیمارستان صحرایی وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه با ظرفیت پذیرش 50 بیمار و امکانات ارائه یاری های پزشکی، انجام عمل های جراحی و آزمایش تشخیص ویروس کرونا، در بیروت فعالیت خود را شروع نموده است.

شروع به کار بیمارستان صحرایی روسیه در پایتخت لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی وزارت حوادث غیرمترقبه فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که بیمارستان صحرایی برپا شده توسط این وزارتخانه در شهر بیروت، روز پنج شنبه در نخستین روز شروع به کار خود، 13 بیمار پذیرش نموده است.

بر اساس این اطلاعات، پزشکان روسی این بیمارستان تمامی کمک های لازم را به بیماران ارائه دادند. علاوه بر این، از مراجعه کنندگان آزمایش شناسایی عفونت ویروس کرونا صورت گرفته است.

بیمارستان روسی با عنوان مرکز نجات از روز گذشته فعالیت خود و سرویس دهی به مجروحان انفجار روز سه شنبه در پایتخت لبنان را شروع کرد. این بیمارستان که ظرفین بستری 50 بیمار را دارد، بصورت شبانه روزی فعالیت خواهد نمود و دارای تجهیزات پزشکی لازم و انجام عمل های جراحی تخصصی است و با توجه به امکانات فعلی خود قادر به فعالیت برای 14 روز متوالی است.

روز گذشته همچنین اعلام شد که گروه امداد و نجات وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه با استفاده از سگ های آموزش دیده برای یافتن افراد در زیر آوار باقی مانده در نتیجه انفجار مهیب در بندر بیروت، کار خود را شروع نموده ا ند.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 5 فروند هواپیما حامل گروه های متخصص، پزشکان و تجهیزات و امکانات لازم برای کمک رساندن و ارائه کمک های لازم به افراد آسیب دیدگان در انفجار بندر بیروت را به پایتخت لبنان اعزام کرد.

mastanehtoline.ir: مجله مستانه، وبگاه گفتگو و انجمن بحث و تبادل نظر

kulu.ir: کولو: مجله جاذبه های گردشگری ایران

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103993

به "شروع به کار بیمارستان صحرایی روسیه در پایتخت لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار بیمارستان صحرایی روسیه در پایتخت لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید