ارسال یاری های پزشکی، بیمارستان سیار و آزمایشگاه از روسیه به لبنان

به گزارش مجله سرگرمی، وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه از اعزام فوری 5 فروند هواپیما به همراه یک بیمارستان سیار، گروهی از پزشکان، یک تیم نجات و امداد و یک گروه متخصص به همراه آزمایشگاه برای شناسایی ویروس کرونا، به بیروت اطلاع داد.

ارسال یاری های پزشکی، بیمارستان سیار و آزمایشگاه از روسیه به لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دفتر مطبوعاتی وزارت حوادث غیرمترقبه فدراسیون روسیه امروز، چهارشنبه، اعلام نمود که این وزارتخانه، به عنوان بخشی از اقدامات انسان محبت آمیز خود، یک بیمارستان سیار به همراه گروهی از پزشکان را برای ارائه یاری های لازم به آسیب دیدگان در حادثه انفجار مهیب روز گذشته، به بیروت می فرستد.

این وزارتخانه با اشاره به اینکه در مجموع پنج هواپیما سریعاً به بیروت اعزام خواهند شد، اضافه نمود: هواپیماهای وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه یک بیمارستان سیار دارای تجهیزات لازم، گروهی از پزشکان و یک تیم نجات و امداد و متخصصان سازمان فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه با یک آزمایشگاه برای شناسایی موارد عفونت ویروس کرونا را ارسال خواهند کرد.

وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه یادآور شد که کلیه متخصصین روسی با در نظر دریافت شرایط اپیدمیولیک ناشی از شیوع ویروس کرونا، مجهز به لباس های مخصوص و تجهیزات محافظتی لازم خواهند بود.

پیش از این، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، در پیغام تلگرامی به میشل عون رئیس جمهوری لبنان، انفجار مهیب عصر روز گذشته در بندر بیروت را که باعث خسارات اقتصادی و جانی بسیار شدیدی شده است، به دولت و ملت لبنان تسلیت گفته و از آمادگی روسیه برای ارائه یاری های ضروری به بیروت خبر داده بود.

+

mahsanblog.ir: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 103758

به "ارسال یاری های پزشکی، بیمارستان سیار و آزمایشگاه از روسیه به لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال یاری های پزشکی، بیمارستان سیار و آزمایشگاه از روسیه به لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید