خبرنگاران تصمیمی برای تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده است

به گزارش مجله سرگرمی، مشهد- خبرنگاران- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: هنوز تصمیمی در مورد تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده است.

خبرنگاران تصمیمی برای تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده است

یوسف بیدخوری روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در مورد انتشار مطالبی مبنی بر تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی در این استان به خاطر شیوع بیماری کرونا اضافه نمود: این موضوع و کم و کیف آن در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر و با کسب نظر در مورد ضرورت آن از دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ستاد مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی نیز در این زمینه تا به امروز تصمیمی نگرفته و صرفا اقامت در واحدهای غیر رسمی از جمله مدارس، کمپ ها و حسینیه ها را ممنوع اعلام نموده است ادامه داد: تاکید داریم واحدهای اقامتی رسمی که هم اکنون میزبان مسافران هستند و پذیرش هم دارند نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جدیت لازم را داشته باشند تا مسئله ای پیش نیاید.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: در مورد موضوع بیماری کرونا و شیوع آن تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی هستیم اما تا کنون در این زمینه تصمیم گیری نشده است.

بیدخوری اضافه نمود: بنابر این در حال حاضر فقط مراکز رسمی اقامتی شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمانپذیرهای خراسان رضوی که افزون بر هزار و 100 واحد با بیش از 100 هزار نفر- شب ظرفیت هستند میزبان مسافران نوروزی هستند.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تا به امروز هزار و 210 بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده اند که از این تعداد 476 نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تا به امروز آزمایش 89 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با 51 نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.

بر اساس اعلام مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا از دو روز گذشته در خراسان رضوی شروع شده است و مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 74857

به "خبرنگاران تصمیمی برای تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصمیمی برای تعطیلی واحدهای اقامتی رسمی خراسان رضوی گرفته نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید